• 5% sleva na vše
  • 99% položek dodáme do 48 hodin
  • Doprava zdarma při nákupu nad 2000 Kč

drubez-kralici

 

Dopravy a platby

 Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.

 Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je uvedena u každého zboží. Při expedici zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně. Při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při všech ostatních způsobech po zobrazení platby na účtu prodejce. S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu).

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Osobní odběr – objednané zboží si můžete vyzvednout na prodejně během otvírací doby. Za vyzvednutí si neúčtujeme žádný poplatek. Při osobním odběru můžete platit hotově nebo platební kartou.

Zásilková doprava GEIS (do 50kg)

Přepravce Vás bude o zásilce avizovat mailem (nebo sms). V den doručení Vás bude telefonicky informovat o době doručení zásilky. Cestu zásilky je možné sledovat po zadání čísla zásilky do kolonky „sledovat zásilku“ na internetu na webové stránce www.geis-group.cz. Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky u dodavatele. 

Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete informaci s dalším pokusem o doručení. V den expedice obdržíte e-mail s podrobnými informacemi o zásilce (číslo balíku, výše dobírky a atd.).

Cena balíku v ČR: 139 Kč

Při platbě on line (payU): 89 Kč

Při platbě předem: 89 Kč

Cena balíku Slovensko – pouze platba předem: 210 Kč (s DPH)

Při objednávce nad 2.000 Kč s DPH poštovné zdarma po celé ČR! (Platí pro zákazníky, kteří zboží nepoužívají pro účel podnikání nebo obchodu.)

Česká pošta (do 30 kg)

Česká pošta doručuje balíky do 30 kg hmotnosti a to obvykle do 24 hodin po celé ČR. Balíky jsou doručovány v pracovní dny v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Pozor: pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři:http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php

Cena balíku v ČR: 150 Kč

Při platbě on line (payU): 100 Kč

Platbě předem (bankovním převodem): 100 Kč

Při objednávce nad 2.000 Kč s DPH poštovné zdarma po celé ČR! (Platí pro zákazníky, kteří zboží nepoužívají pro účel podnikání nebo obchodu.)

Zásilková doprava PPL (do 50kg)

Řidič Vás bude sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je od 8 do 18 hodin. Přesný čas doručení nelze upřesnit. Cestu zásilky je možné sledovat po zadání čísla zásilky na internetu na webové stránce www.ppl.cz. Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky u dodavatele.

Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení. V den expedice obdržíte e-mail s podrobnými informacemi o zásilce (číslo balíku, výše dobírky a atd.).

Cena balíku v ČR: 170 Kč

Při platbě on line (payU): 120 Kč

Při platbě předem: 120 Kč

Cena balíku Slovensko – pouze platba předem: 210 Kč (s DPH)

Při objednávce nad 2.000 Kč s DPH po celé ČR poštovné zdarma (výjimkou je zboží se smluvní dopravou)! Platí pro zákazníky, kteří zboží nepoužívají pro účel podnikání nebo obchodu.

Nestandardní balení, velkoobjemové zásilky

V případě nestandardních a velkoobjemových zásilek bude způsob přepravy a cena přepravy řešen individuálně se zákazníkem. Tyto zásilky se zpravidla zasílají paletovou přepravou (DHL, Dachser, Top Trans). U zásilek tohoto typu bývá také dodací lhůta delší než u běžných balíkových zásilek. Doba od expedice po dodání je cca 2-3 dny.

Způsob platby

  • Hotově nebo platební kartou na prodejně v Žebráku při osobním odběru.
  • Dobírkou - zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel nebo pracovnice pošty při převzetí.  
  • Bankovním převodem - možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce u České spořitelny a.s. Číslo účtu je 362460389/0800. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.
  • Platba on-line platební payU kartou přes platební bránu.

Převzetí a reklamace:

GEIS: Při převzetí zkontrolujte zásilku. Zjevné poškození nebo částečnou ztrátu zásilky jste povinni zapsat do Doručovacího listu zasílatele. Zasílateli musí být dána možnost se osobně přesvědčit o rozsahu a druhu škody.

Česká pošta: Reklamace mechanického poškození: Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 hod. na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800104410. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 2 pracovních dní od převzetí. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení a případně zachovat i původní obal.

PPL: Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, zapište do předávací listiny dopravce rozsah poškození obalu a pokud možno pořiďte fotodokumentaci poškození obalu. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 2 pracovních dní od převzetí. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení a případně zachovat i původní obal.

Nestandardní zásilky: Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, zapište do předávací listiny dopravce rozsah poškození obalu a pokud možno pořiďte fotodokumentaci poškození obalu. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 2 pracovních dní od převzetí. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení a případně zachovat i původní obal.